Նախագծային աշխատանքների ամփոփում
Ընտանեկան նախագծեր
«Մի լուսանկարի պատմություն»-նախագիծ
- Մանե Մկրտչյան, 7-4 դասարան
- Տիգրան Գրիգորյան, 7-5 դասարան
- Դավիթ Սողոմոնյան, 7-5 դասարան
- Անահիտ Դավթյան, 7-7 դասարան
- Տիգրան Գրիգորյան,-7-5 դասարան
«Վիրտուալ թանգարաններ. ընտանեկան թանգարանային նմուշների բացահայտում»-նախագիծ
- Սյուզի Վահանյան,8-3 դասարան
- Մանե Մկրտչյան, 7-4 դասարան
- Լիա Համբարձումյան. 7-4 դասարան
- Արսեն Գոմցյան, 7-4 դասարան-«Բանալիով արջը»
- Անահիտ Դավթյան, 7-7 դասարան
- Գրիշա Պողոսյան, 8-3 դասարան
- Արեգ Հակոբյան, 7-4 դասարան
«Պատմական բացահայտումներ ընտանեկան ճամփորդական լուսանկարներով»-նախագիծ
- Մարկ Հովհաննիսյան, 7-5 դասարան- Հին Հռոմ
«Աշխարհի ամենահետաքրքիր վայրը, աշխարհի ամենատարօրինակ սովորույթ ունեցող ժողովուրդը»-նախագիծ
- Տիգրան Գրիգորյան, 7-5 դասարան-Վաադհու կղզի, Փրկչի տաճար թափված արյան վրա
- Էլիզա Այվազյան, 8-7 դասարան-Կանկունի ստորջրյա թանգարան(Museo Subacuático de Arte)
«Երևան քաղաքի իմ ամենասիրելի անկյունը, վայրը…»-նախագիծ
- Անահիտ Դավթյան, 7-7 դասարան
- Վիկտորյա Շատվերյան, 7-4 դասարան
- Գեղամ Մարգարյան, 7-4 դասարան
- Մանե Մկրտչյան, 7-4 դասարան
- Սաթենիկ Մանուկյան, 7-5 դասարան
- Մարի Մադոյան, 7-4 դասարան
- Արսեն Գոմցյան, 7-4 դասարան
- Լուիզա Եղիազարյան, 7-5 դասարան
- Սիլվի Կարապետյան, 7-1 դասարան
Ընթերցումներ
- Լիրա Խաչատրյան, 8-4 դասարան-Գուրգեն Մահարու «Ծաղկած փշալարեր», Ագաթա Քրիստիի «Ռոջեր Աքրոյդի սպանությունն»
- Միլենա Դանիելյան, 8-5 դասարան-«451 աստիճան ըստ Ֆարենհայթի» Ռեյ Բրեդբերի
- Ասյա բանդուրյան, 8-5 դասարան-Պաուլո Կոելյո <<Ալքիմիկոսը>>
- Էդիտա Տեր-Սարգսյան, 7-7 դասարան, Ռադյարդ Քիփլինգ «Եթե»
- Ժակ Առաքելեան, 7-5 դասարան
Հասարակագիտական նախագծեր-հոդվածների վերլուծություն
- Ամալյա Զաքարյան, 8-7 դասարան
- Լիրա Խաչատրյան, 8-4 դասարան,Տիգրան Հայրապետյանի «Բորենիների ժամը» հոդված, Դավիթ Հովհաննիսյանի «Ցանցերի և ցանցապետության էության շուրջ» հոդվածը
- Միլենա Դանիելյան, 8-5 դասարան, Տիգրան Հայրապետյան «Անապատի հազար տարի»
- Կարինա Մանուկյան, 8-3 դասարան-«Ազգային արժեքներ և քաղաքականություն» հոդված
- Սաթինե Տեր-Պետրոսյան, 8-3 դասարան- «Ազգային արժեքներ և քաղաքականություն»
- Գրիշա Պողոսյան, 8-3 դասարան
- Մարիաննա Մանուկյան, 8-3 դասարան
- Ամալյա Զաքարյան, 8-7 դասարան
- Աննա Հարությունյան, 8-4 դասարան
- Արաքս Քալիճյան, 8-7 դասարան
- Մերի Երեմյան, 8-5 դասարան
«Մի կտավի պատմություն»-նախագիծ
- Վիկտորյա Շատվերյան, 7-4 դասարան
- Մանե Մկրտչյան, 7-4 դասարան
- Անահիտ Դավթյան, 7-7 դասարան
- Էլեն Հովհաննիսյան, 7-1 դասարան
- Դավիթ Սողոմոնյան, 7-5 դասարան
- Արարատ Ոսկանյան, 7-5 դասարան
- Էլեն Զարգարյան, 7-7 դասարան
- Սիլվի Կարապետյան, 7-1 դասարան
Անհատական նախագծեր
- Ռազմիկ Ամիրյան, 7-4 դասարան
Միջին դպրոց -Middle TV-Տեսաֆիլմ 6- հաղորդավար՝ Մանե Մկրտչյան/ 7-4 դասարան/
Դիտարկումներ
Նախագծային աշխատանքները կազմել եմ տարատեսակ, տարաբնույթ, տարատարիք, որպեսզի յուրաքանչյուր սովորող իր հետաքրքրությունների շրջանակում պատմության տեսանկյունից ներկայացնի նախագիծը: Տարբեր առարկաներից սովորողները նախագծերը ներկայացնում են տեսանյութերի պատրաստելով.տեսաֆիլմ պատրաստելը, մոնտաժելը բավական ժամանակ է խլում, այդ պատճառով երբեմն որակյալ աշխատանքներ չեն լինում: Շաբաթվա ընթացքում սովորողները օրական ունենում են 3-4 ժամ տեսադաս: Սովորողները այս շաբաթվա ընթացքում կատարել են նաև առարկայական առաջադրանքներ, այդ թեմաների շուրջ խոսել քննարկել ենք տեսադասերի ընթացքում: Օնլայն հարթակում նախատեսված ժամանակահատվածը շատ արագ է անցնում, լինում են դասարաններ, որ մեկ ժամից ավել է ընթանում տեսադասը:Իհարկե կան և ակտիվ սովորողներ, և պասիվ, ովքեր միայն ունկնդրի դերում են. ակնկալում եմ հաջորդ տեսադասերի ընթացքում նոր սովորողների ակտիվացում:Սիրով ուզում եմ արձանագրել այն, որ կան սովորողներ, ում բացահայտել եմ հեռավար ուսուցման ընթացքում։
—