Ամփոփում-
Ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպման կարգը
Եռօրյա ուսումնական ճամփորդություններ
Մեկօրյա ուսումնական ճամփորդություններ
Քաղաքային թափառումներ
Եռօրյա ուսումնական ճամփորդություն դեպի Ջերմուկ
Գարնանային Լոռին․ եռօրյա ճամփորդություն
Եռօրյա ուսումնական ճամփորդություն դեպի Արատես
Խոր Վիրապ- Տափի բերդ․ մեկօրյա արշավի նախագիծ
Մեկօրյա ուսումնական ճամփորդություն դեպի Աշտարակ
Մշակութային Գյումրի. եռօրյա ճամբար
Եռօրյա ուսումնական ճամփորդություն Արատեսի դպրական կենտրոն/Ղափամայի ծես, մարզական խաղեր/- Միդդլ Թվ-ի անդրադարձը
Մեկօրյա ճամփորդություն «Մեծամոր» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան
Ճամփորդություն դեպի «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան——Միդդլ ԹՎ-ի անդրադարձը
Բացահայտելով Տավուշը. հայրենագիտական եռօրյա ճամփորդություն—-Միդդլ ԹՎ-ի անդրադարձը
Մեկօրյա ճամփորդություն,«Վաղարշապատ-Էջմիածին. հին ու նոր քաղաքների խաչմերուկում», նոյեմբերի 21
Եռօրյա ուսումնական ճամփորդություն դեպի Արատես——-Միդդլ Թվ-ի անդրադարձը
Եռօրյա ճամփորդություն դեպի Լոռի—-Միդդլ ԹՎ-ի անդրադարձը
Բարձունքի հաղթահարում/դեպի Թեժառույք/ —-Միդդլ ԹՎ-ի անդրադարձը
Եռօրյա հայրենագիտական ճամբար Արատեսում
Ռազմամարզական-հայրենագիտական հնգօրյա ճամբար Սևանում
- Իսկական հայրենագիտությունը, երբ սովորողը հետազոտող-ուսումնասիրող է, նաև իր ուսումնասիրածը կարողանում է փոխանցել մյուսներին։
- Քայլքի առկայությունը, արշավային հմտությունների փոխանցումը։
- Ճամփորդական նախագծերի հաշվետվությունների հանրայնացում։