Posted in Նախագծեր, Առաջադրանք 6-րդ դասարան 2021-22, Առաջադրանք 7-րդ դասարան, 2021-22թթ

Գարնանային նախագիծ

Նախագծեր

 

 Ընտրել պատմական ֆիլմ, որը խորհուրդ կտայիր ընկերներդ որպեսզի դիտեն, այդ ֆիլմի շրջանակում պատրաստիր, ստեղծիր  խաղ  LearningApps.org,  Quizzis.com, Kahoot ծրագրերից որևէ մեկով:/6-7-րդ դասարանցիներ/

Առաջադրանք 6-րդ դասարանցիների համար

Նախագծի անվանումը- «Քանդակագործն ու իր խոսուն քանդակը»

Նախատեսված է 6-7-րդ դասարանների համար

Ընթացքը-Տարբեր աղբյուրներից նախ հակիրճ ներկայացնել քանդակագործության մասին: Ընտրել մեկ խորագիր, կատարել փոքրիկ ուսումնասիրություն, հիմնավորել ընտրությունը, նկարագրել դարաշրջանը, ներառել ծնողներին,շրջապատում , հարազատների շրջանակում գտնել քանդակագերծներ, հարցազրույցներ վերցնել: Նրանք , ովքեր զբաղվում են այդ գործունեությամբ, ստեղծել իրենց աշխատանքների վիրտուալ թանգարանները:

Խորագրեր

«Աշխարհի ամենատարօրինակ քանդակները»
«Մի քանդակի պատմություն»
«Իմ քաղաքի ամենահետաքրքիր քանդակը»
«Իմ դպրոցի ամենահետաքրքիր քանդակը»
«Հարցազրույց ժամանակակից քանդակագործի հետ»
 
Ամփոփում -ներկայացնել տեսաֆիլմի տեսքով,պատմել բլոգում:
 
Առաջադրանք 7-րդ դասարան
«Ձոն» նախագծի շրջանակում-
Այս աշխատանքը սկսել՝
ա.ձեր մտորումներով՝ ներկայացված թեմայի շուրջ/«Մոր դերը երեխայի դաստիրակաության գործում/ցիտատներ փիլիսոփաների մտքերից:/
բ..բացատրել հանճար բառի բացատրությունը
գ.ինչ դեր է ունենում մայրը օժտված երեխայի պարագայում,
դ.բերել 5 պատճառ՝ չնպաստել հանճարեղ երեխա դաստիարակելու համար, 5պատճառ ինչպես կարող է մայրը իր հետևողականության արդյունքում երեխային դարձնել հանճարեղ 
6.Թարգմանություն/թարգմանությունը կատարելուց հետո, հիմնավորեք ձեր տեսակետը:
 
 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s