Posted in Առաջադրանք 6-րդ դասարան, 2020-21թթ, Առաջադրանք 7-րդ դասարան, 2021-22թթ

Հասարակագիտական ստուգատես

ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՍՏՈւԳԱՏԵՍ…ՄԱՐՏԻ 1-ԱՊՐԻԼԻ 8…

Հասարակագիտական ստուգատես 2022․Տիգրան Հայրապետյանի օր

Ստուգատեսի օրացույց՝

Մարտի 1՝ ստուգատեսի մեկնարկ․զրույց Աշոտ Բլեյանի հետ  /պատասխանատուներ՝ Վարդան Կարապետյան, Աշոտ Տիգրանյան/
Մարտի 4՝ կլոր սեղան՝ 9-րդ դասարանում «Պատմություն»«Գրականություն»«Երաժշտության ուսուցում» առարկաներից սովորողի կրթական հմտությունների ամփոփիչ ստուգման մեր այլընտրանքը /պատասխանատուներ՝ Վարդան Կարապետյան, Աշոտ Տիգրանյան, Մարիետ Սիմոնյան, Հասմիկ Մաթևոսյան, Մարալ Կարապետյան/
Մարտի 10՝ կլոր սեղան՝ «Պատմության ընտրությամբ դասընթաց»-ը Ավագ դպրոցում
/պատասխանատուներ՝ Վարդան Կարապետյան, Սամվել Թամազյան/
Մարտի 14՝ կլոր սեղան՝ Պատմության նախագծերի իրականացումը կրտսեր դպրոցում․ Արևմտյան դպրոց /պատասխանատուներ՝ Սոնա Փափազյան, Աշոտ Տիգրանյան/
Մարտի 15՝ կլոր սեղան՝ 9-րդ դասարանում «Բնագիտատեխնիկական ուսուցում», «Մաթեմատիկա» առարկաներից սովորողի կրթական հմտությունների ամփոփիչ ստուգման մեր այլընտրանքը /պատասխանատուներ՝ Էմանուել Ագջոյան, Լիանա Հակոբյան, Մարալ Կարապետյան/
Մարտի 16՝ կլոր սեղան՝ «Պատմություն» առարկայի հեղինակային ծրագիրը Ավագ դպրոցում /պատասխանատուներ՝ Աշոտ Տիգրանյան և ծրագրերի համահեղինակներ/
Մարտի 18՝ Տիգրան Հայրապետյանի օր․կլոր սեղան
/պատասխանատուներ՝ Լուսինե Ալեքսանյան, Վարդան Կարապետյան/
Մարտի 22՝ արտագնա պարապմունք «Շենգավիթ» արգելոց-թանգարանում
/պատասխանատուներ՝ Աշոտ Տիգրանյան, Վարդան Կարապետյան/
Մարտի 24-25՝ արտագնա պարապմունք Աշնակի միջնակարգ  դպրոցում /պատասխանատուներ՝ Աշոտ Տիգրանյան, Վարդան Կարապետյան/
Մարտի 29՝ կլոր սեղան՝ 9-րդ դասարանում «Անգլերեն»«Ռուսերեն» առարկաներից սովորողի կրթական հմտությունների ամփոփիչ ստուգման մեր այլընտրանքը
/պատասխանատուներ՝ Ժաննա Հակոբյան, Յուրա Գանջալյան, Մարալ Կարապետյան/
Մարտի 30՝ բանավեճ՝ «ՀՀ ապագան» թեմայով /պատասխանատուներ՝ Սամվել Թամազյան /«Ազատ խոսքի» ակումբ/, Աննա Խաչատրյան՝ «Թուրքերենի ակումբ»/
Ապրիլի 1՝ արտագնա պարապմունք Գրիգոր Խաչատրյանի գիտադարանում
Ապրիլի 5՝ կլոր սեղան՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի կառավարման խորհրդի ընտրություններ․ արդյունքներ, ձեռքբերումներ, խնդիրներ /պատասխանատուներ՝ խորհրդի անդամ սովորողներ և ուսանողներ/
Ապրիլի 8՝ կլոր սեղան․ «Հասարակագիտական ստուգատես 2022»-ի ամփոփում

Միջին դպրոց 

 

1..Հոդվածների ծանոթացում, ընթերցում, վերլուծություն- Տիգրան Հայրապետյան

Հոդվածները վերլուծում ենք հետևյալ կետերին անդրառանալով՝:

ՀՈԴՎԱծԻ ՎԵՐԼՈՒծՈՒՄ

1.Տեղադրել նախընտրած հոդվածի հղումը  :

 2.Ներկայացնել հոդվածի հեղինակին/հակիրճ/:

3.Հոդվածի վերնագիրը. Հարկավոր է ուշադիր կարդալ հոդվածը, անգամ մեկից ավելի անգամ: Առաջին հերթին ուսումնասիրեք վերնագիրը ՝ որքանով է այն ճշգրիտ արտացոլում հոդվածում բարձրացված թեման: Եվ նաև, թե որքանով է նշանակալից թեման ինքնին: Ինչպես  է հեղինակը հասկանում ու բացահայտում : Խնդիրը նորույթի տեսանկյունից վերլուծելու նրա մոտեցումը:

4.Անդրադառնալ հետազոտական թեմայի արդիականությանը:

5.Հիմնավորել փաստական ​​նյութի նորությունը, հուսալիությունը, ճշմարտությունը:

Օր.՝ Բացահայտելով իր դիրքն ու տեսակետները ՝ հեղինակը ապավինում է միայն իր ապրած դարաշրջանի փաստերին: Ներկայացվում է միայն փաստական ​​նյութ `անուղղակիորեն հաստատելով արված եզրակացությունների և առաջարկությունների ճիշտությունը: Այնպես որ, իմ կարծիքով, բավարար տվյալներ չկան, որոնք հաստատում են օգտագործված փաստերի իսկությունը:

6. Հոդվածում կոնկրետացնել ուսումնասիրվող թեմաները: Հաճախ հոդվածում մի քանի թեմաներ են արծարծվում, և պատահում է, որ հեղինակը մեկից մյուսը ցատկում է, և ի վերջո երկուսն էլ  ավարտվուն չեն: Նյութի բոլոր թեմաները պետք է բացահայտվեն հաջորդաբար `վերջում դրանցից յուրաքանչյուրի տրամաբանական եզրակացությամբ:

7. Վերոնշյալ չափանիշներին համապատասխան այս կարևոր կետերը վերանայելուց հետո դուք պետք է որոշեք թեման ամբողջությամբ բացահայտվա՞ծ է: Պատահում է, որ հեղինակը նպատակաուղղվածորեն չի բացահայտում ամեն ինչ մինչև վերջ ՝ թողնելով հարցը բարձրացված ՝ ընթերցողին ստիպելու մտածել և վերլուծել ինքն իրեն: Սրանք որոշակի նյութեր են, որոնք իրենց առջև խնդիր են դնում չբացահայտել և լիովին չվերլուծել նկարագրված խնդիրները, այդպիսով, հետաքրքրում են ընթերցողին ՝ հնարավորություն տալով ինքնուրույն եզրակացնել: Եթե ​​նման հոդվածի եք հանդիպում, ապա այն պետք է նշել նյութը ուսումնասիրելիս:

8. Դուրս գրել ձեզ համար կարևոր հատվածները, ձեր տեսակետը հիմնավորել:

3.Ազգային փոքրամասնություններ/ ՀՀ , հարևան պետությունների շրջանակներում/

4.«Ստալինյան բռնաճնշումները և հայ գրողները»

Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ կատարել փոքրիկ ուսումնասիրություն«Ստալինյան բռնաճնշումները և հայ գրողները» թեմայով:

Օժանդակ մի քանի հղումներ եմ տեղադրում:
 
5. «Գինին հայոց միջնադարյան իրավունքում»-այս թեմայով ուսումնասիրություն:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s