Posted in Վերապատրաստում

Վերապատրաստում. «Մասնագիտական զարգացում․առարկայական բաղադրիչ»

Պարապմունք 8.9.

Սեպտեմբերի 29․պարապմունք 8 /համակցված՝ հեռավար/
15:00-17։00՝ մասնագիտական զարգացում․առարկայական բաղադրիչ
Պատմությունհասարակագիտություն
Թեմա 4․ Առարկայական ֆլեշմոբ
Պարապմունք 1․ Ծանոթություն, անդրադարձ կրթահամալիրում ֆլեշմոբերի կազմակերպմանը
Առաջադրանք՝
Կարդալ հոդվածները, քննարկել

Կրթահամալիրում ֆլեշմոբների կազմակերպումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում մեկնարկել է 2016-2017 ուսումնական տարվանից։ Յուրաքանչյուր առարկայից ամիսը մեկ անգամ իրականացվում են ֆլեշմոբներ։ Առաջադրանքները տեղադրվում են մասնախմբի, դպրոցի կայքում, և երեկոյան 19:00 տրվում է ֆլեշմոբների մեկնարկը։ Սովորողները ֆլեշմոբներին մասնակցում են տնից, ընտանիքի հետ միասին, քանի որ ֆլեշմոբների նպատակը ոչ թե սովորողների գիտելիների, կարողությունների ու հմտությունների ստուգումն է, այլ սովորողներին տվյալ առարկայով հետաքրքրելը։Կարող եմ ավելացնել , որ արտակարգ իրավիճակներում այն դառնում է ընտանեկան աշխատանք:Ուսումնառության գործընթացին ընտանիքի ներգրավումը միշտ դրական, ոգևորիչ ազդեցություն է ունենում սովորողի սովորելու մոտիվացիայի վրա։ 

Մինչ 2019-2020 ուսումնական տարին, առաջադրանքների կատարման վերջնաժամկետն ավարտվում էր տվյալ օրվա վերջին, սակայն, հետո վերջնաժամկետը երկարաձգվեց մեկ շաբաթով, և սովորողները առաջադրանքերը սկսեցին կատարել նաև դպրոցում՝ մայրենիի պարապմունքների ժամանակ, երկարացված օրվա ընթացքում։

Առաջադրանքների ստուգման կարգում նույնպես վերջին տարում փոփոխություն եղավ։ Մինչ այդ առաջադրանքները ստուգում էին առաջադրանքներ կազմողները, սակայն, հետո որոշվեց, որ յուրաքանչյուր դասվար ստուգի իր սովորողների աշխատանքները։ Այսպիսով, դասվարից չի օտարվի սովորողի ֆլեշմոբներին մասնակցության գործոնը, և առաջադրանքերի քննարկումն ավելի կենդանի և ուրախ կլինի, քանի որ այն կարող են անել դասարանում՝ ընկերների հետ։


Պարապմունք 2․ Առարկայական ֆլեշմոբի կազմակերպման, իրականացման ձևերի, գործիքների յուրացում

Առաջադրանք՝
Կարդալ հոդվածները, բլոգում գրել դիտարկումներ 

Հոկտեմբերի 1․պարապմունք 9 /համակցված՝ հեռավար/
15:00-17։00՝ մասնագիտական զարգացում․առարկայական բաղադրիչ
Պատմությունհասարակագիտություն
Թեմա 4․ Առարկայական ֆլեշմոբ
Պարապմունք 3․ 
Առարկայական ֆլեշմոբի կազմակերպման, իրականացման ձևերի, գործիքների  յուրացում
Առաջադրանք՝
-Ընտրել ամսվա առաջադրանքների շարք, կատարել առաջադրանքները, հրապարակել բլոգում, գրել դիտարկումներ
Պարապմունք 4․ Առարկայական ֆլեշմոբի առաջադրանքների կազմում
Առաջադրանք՝
-Կազմել առաջադրանքների փաթեթ առաջիկա ամսվա համարփորձարկել սովորողների հետԱռաջադրանքներըարդյունքների մասին վերլուծությունը հրապարակել բլոգում 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s