Posted in Հեռավար ուսուցման փաթեթ

Հեռավար ուսուցում

2021-22թթ-ի ուս.տարի. Պատմություն

Միջին դպրոց

Հեռավար սովորողներ

  • Համիկ Դարբինյան, 7-րդ դասարան
  • Անահիտ Հովհաննիսյան, 8-րդ դասարան
  • Արման Ղուկասյան , 6-րդ դասարան
  • Գայանե Հովհաննիսյան, 6-րդ դասարան
  • Հրաչյա Սարգսյան,6-րդ դասարան

Հեռավար «Պատմություն» դասընթացի կազմակերպումը՝

  • սովորողը իր էլեկտրոնային փոստին ստանում է առաջադրանքը
  • յուրաքանչյուր առաջադրանքի կատարման համար սովորողին տրվում է  ժամանակ՝ կախված առաջադրանքի և նախագծի պահանջներից ու բովանդակությունից
  • մեկ ամսվա ընթացքում սովորողը կարող է ստանալ 2-4 առաջադրանք՝ կախված սովորողի արձագանքից, կատարման հաճախականությունից
  • հիմնական առաջադրանքից բացի՝ սովորողը նաև ներառվում է կրթահամալիրային և հասարակագիտական նախագծերի իրականացման աշխատանքներին
  • սովորողը նաև մասնակցում է հասարակագիտական ստուգատեսի նախագծերին
  • յուրաքանչյուր սովորողի հետ անհատական նամակագրական աշխատանք է տարվում

Աշխատանքային հարթակ՝
-էլեկտրոնային հասցե
-բլոգ
-Word ֆայլ /այն երկրներում ապրող սովորողների համար, ովքեր բլոգի խնդիր ունեն/
–teams հարթակ /հասարակագիտական ստուգատեսային հանդիպում-քննարկումներին մասնակցելու ցանկություն ունեցողների համար/

Նախագծային փաթեթ՝

«Հերոսապատում»

«Այլընտրանքային Պատմություն»

«Քանդակագործն ու իր խոսուն քանդակը»

«Ինչ կարող է պատմել ազգանունը»— ընտանեկան նախագիծ

«Մի լուսանկարի պատմություն»—  ընտանեկան նախագիծ

«Վիրտուալ ճամփորդություններ»-ընտանեկան նախագիծ

«Վիրտուալ թանգարաններ. ընտանեկան թանգարանային նմուշների բացահայտում»-նախագիծ

«Երևան քաղաքի իմ ամենասիրելի անկյունը, վայրը…»-

Առարկայական ծրագիր

«Պատմություն» 6-րդ դասարան

«Պատմություն» 7-րդ դասարան

«Պատմություն» 8-րդ դասարան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s