2021-22թթ-ի ուս.տարի. Պատմություն
Միջին դպրոց
Հեռավար սովորողներ
- Համիկ Դարբինյան, 7-րդ դասարան
- Անահիտ Հովհաննիսյան, 8-րդ դասարան
- Արման Ղուկասյան , 6-րդ դասարան
- Գայանե Հովհաննիսյան, 6-րդ դասարան
- Հրաչյա Սարգսյան,6-րդ դասարան
Հեռավար «Պատմություն» դասընթացի կազմակերպումը՝
- սովորողը իր էլեկտրոնային փոստին ստանում է առաջադրանքը
- յուրաքանչյուր առաջադրանքի կատարման համար սովորողին տրվում է ժամանակ՝ կախված առաջադրանքի և նախագծի պահանջներից ու բովանդակությունից
- մեկ ամսվա ընթացքում սովորողը կարող է ստանալ 2-4 առաջադրանք՝ կախված սովորողի արձագանքից, կատարման հաճախականությունից
- հիմնական առաջադրանքից բացի՝ սովորողը նաև ներառվում է կրթահամալիրային և հասարակագիտական նախագծերի իրականացման աշխատանքներին
- սովորողը նաև մասնակցում է հասարակագիտական ստուգատեսի նախագծերին
- յուրաքանչյուր սովորողի հետ անհատական նամակագրական աշխատանք է տարվում
Աշխատանքային հարթակ՝
-էլեկտրոնային հասցե
-բլոգ
-Word ֆայլ /այն երկրներում ապրող սովորողների համար, ովքեր բլոգի խնդիր ունեն/
–teams հարթակ /հասարակագիտական ստուգատեսային հանդիպում-քննարկումներին մասնակցելու ցանկություն ունեցողների համար/
Նախագծային փաթեթ՝
«Քանդակագործն ու իր խոսուն քանդակը»
«Ինչ կարող է պատմել ազգանունը»— ընտանեկան նախագիծ
«Մի լուսանկարի պատմություն»— ընտանեկան նախագիծ
«Վիրտուալ ճամփորդություններ»-ընտանեկան նախագիծ
«Վիրտուալ թանգարաններ. ընտանեկան թանգարանային նմուշների բացահայտում»-նախագիծ
«Երևան քաղաքի իմ ամենասիրելի անկյունը, վայրը…»-
Առարկայական ծրագիր