Ամառային առաջադրանքներ
Ընտրած գիրքը կարդալուց հետո պատրաստել տեսանյութ/կամ պատում բլոգում/, որտեղ ներկայացնել ա. հիմնավորել գրքի, պատմվածքի ընտրությունը.բ.կարդացած գրքի կոնկրետ պատմական ժամանակաշրջանի նկարագրություն, հետաքրքիր, կարևոր մեջբերումներ այդ գրքից
2.Թարգմանություններ
3.Պատրաստել տեսանյութեր
Նախագծի անվանումը- «Քանդակագործն ու իր խոսուն քանդակը»
«Իմ հաղորդաշարը…»-ընտանեկան նախագիծ
««Սասունցի Դավիթ» էպոսի ուսումնասիրությունը պատմական տեսանկյունից»
«ԻՆչ կարող է պատմել ազգանունը»— ընտանեկան նախագիծ
«Մի լուսանկարի պատմություն»— ընտանեկան նախագիծ
«Վիրտուալ ճամփորդություններ»-ընտանեկան նախագիծ
«Վիրտուալ թանգարաններ. ընտանեկան թանգարանային նմուշների բացահայտում»-նախագիծ
«Պատմական բացահայտումներ ընտանեկան ճամփորդական լուսանկարներով»-նախագիծ
«Երևան քաղաքի իմ ամենասիրելի անկյունը, վայրը…»-նախագիծ
«Մի կտավի պատմություն»-ընտրել հանրահայտ նկարիչների կտավներից, մի փոքր գրել այդ կտավի մասին, փորձել Fhotoshop—ի ծրագրի միջոցով իրերը փոխարինեք ժամանակակից իրերով, կարող եք դուք ինքներդ այդ կտավի հերոսը դառնալ: