Posted in Նախագծեր, Առաջադրանք 6-րդ դասարան, 2020-21թթ

«Գրքի տրանսֆորմացիայի պատմությունը» նախագիծ

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ մայիսի 3-11-ը

Պատասխանատուներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան

«Անտարես» հրատարակչություն- այցելության օրը՝ մայիսի 11, , ժամը՝ 11.30

Նախագծի մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի վեցերորդ դասարանցիներ

Նախագծի նպատակը՝ 

Դեռևս վաղեմի ժամանակաշրջանից մարդկային մտածողությունը հաղորդակցվելու կարիքից ելնելով ստեղծում է գաղափարագրեր, նշանագրեր, որոնց օգնությամբ հաղորդակցման մեջ էին մտնում տարբեր ցեղեր, ժողովուրդներ. հետագա սերունդները այդ ամենը գտան քարաժայռերի, մագաղաթների վրա փորագրված. տպագրական մեքենայի ստեղծման գյուտը մարդկային մեծ հայտնագործություններից մեկն էր:Նախորդ նախագծի շրջանակում սովորողները ծանոթացել են ձեռագրերի ստեղծման պատմությանը: Այցի նպատակը հետևյալն է.

  1. Պարզաբանել «Անտարես» անվան ընտրությունը:
  2. Տեղում ծանոթանալ գրքի տպագրման պատմությանը:
  3. Համեմատել, համադրել իրենց իմացած գիտելիքները տպագրության շուրջ:
  4. Ականատես լինել թղթից «գիրք» դառնալու ընթացքին:
  5. Հարցումների արդյունքում պարզել՝ ինչ բովանդակության, որ տարիքային խմբի համար են ավելի շատ տպվում գրքերը:

Նախագծի ընթացքը՝

11:00`մեկնում Մայր դպրոցի բակից

11.30-լինել «Անտարես» հրատարակչություն, որտեղ ըստ ընթացքի ներկայացնում, պատմում են թղթից գիրք ստեղծվելու գործընթացի մասին:

Նախապատրաստական աշխատանքներ. հրապարակվում են սովորողների բլոգներում

Հետազոտական աշխատանքներ հետևյալ թեմաներով.

1.Թղթի պատմությունը

2.Տպագրական մեքենայի ստեղծման գյուտի պատմությունը.
Գերմանիայի Մայնց քաղաքի բնակիչ հռչակավոր Գուտենբերգ

3.Առաջին տպագրական մեքենայի ստեղծման պատմությունը

4.Հակոբ Մեղապարտի դերը հայ տպագրության ոլորտում:

5.Հայաստանում առաջին տպարանը:

6.Հայկական տպագրության պատմությունը

7.Մի գրքի պատմություն/ սավորողը պատմում է իր նախընտրած գրքի մասին, հարցում է անցկացնում ընտանիքի անդամներից/

Արդյունքը՝ 

  • Տեսանյութի պատրաստում գրքերի ստեղծման վերաբերյալ:
  • Այցելությունից հետո, յուրաքանչյուր սովորող պատումի տեսքով լուսաբանում է իր բլոգում:
  • Փոքրիկ ուսումնասիրություն «Գրքի տրանսֆորմացիայի պատմությունը» թեմայով:
  • Յուրաքանչյուր սովորող կարող է, իր արդի կարողություններն ու հմտությունները օգտագործելով ,ստեղծել իր գիրքը:

Նախահաշիվ

Տրանսպորտի գումար՝ 8000 դրամ:

Մասնակցում է 18 սովորող: Մեկ սովորողը վճարում է 500 դրամ:

Նախապատրաստական աշխատանքներ

Մասնակիցներ՝

1.Մոնիկա Պողոսյան, 6-րդ դասարան

2.Գուրգեն Աբրահամյան, 6-րդ դասարան

3.Հայկ Աղլամազյան, 6-րդ դասարան

4.Կարապետ Նշանյան, 6-րդ դասարան

5. Հարություն Մալքոնյան, 6-րդ դասարան

6.Ալեն Մնացականյան, 6-րդ դասարան

7.Ինեսսա Պողոսյան,6-րդ դասարան

8.Սյունե Հայրումյան, 6-րդ դասարան

9.Մարկ Մարուքյան, 6-րդ դասարան

10.Հովհաննես Գալիկյան, 6-րդ դասարան

11.Թադէոս Այնթաբլյան, 6-րդ դասարան

12.Լեո Աղաբեկյան, 6-րդ դասարան

13.Արմեն Բրուդյան, 6-րդ դասարան

14.Անի Մինասյան, 6-րդ դասարան

15.Վիկտորյա Մինասյան, 6-րդ դասարան

16.Գուրգեն Շիրինյան, 6-րդ դասարան

17. Սամվել Հակոբյան, 6-րդ դասարան

18.Կորյուն Գաբոյան, 6-րդ դասարան

Ամփոփում

Տաթև Աբրահամյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s