Դասարանական աշխատանք
Նապոլեոնի դարաշրջան/ Համաշխարհային պատմություն, էջ 32-37/
Տանը/Օգտվել համացանցից,օտարալեզու աղբյուրներից, հղումները տեղադրել/
Նապոլեոն Բոնապարտ
- Կազմիր Նապոլեոնյան ժամանակաշրջանի ժամանակագրությունը:
- Ներկայացնել Նապոլեոնի վարչակարգը, բարեփոխումները և հետևանքները:
- Պատմիր Նապոլեոն Բոնապարտի կողմից վարած պատերազմների մասին:
- Վերլուծիր Նապոլեոն Բոնապարտի ձախողման պատճառները:
- Ներկայացրու Նապոլեոն Բոնապարտի մտքերից, ելնելով այդ մեջբերումներից փորձիր նկարագրել նրա տեսակը:
- Տեսաֆիլմը դիտելուց հետո գրել ամենատպավորիչ հատվածը, նոր տեղեկությունները: «Նապոլեոն Բոնապարտ»
Հետազոտական աշխատանք- «Ժոզեֆ Ֆուշե»
Ստեֆան Ցվայգ «Ժոզեֆ Ֆուշե», «Մարի Ստյուարտ»/կարդալ/
Առաջադրանք 2
Դասարանական/Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, Էջ 38-42, Եվրոպան 1815-1850-ական թթ.-եր/
- Համեմատիր նապոլեոնյան և հետնապոլեոնյան դարաշրջանները:
- Հիմնավորիր զարգացման որ ուղին է նախընտրելի ՝ հեղափոխական, թե բարենորոգումների:
- Վիեննայի վեհաժողովի որոշումներով Եվրոպայում հաստատված ազգային-պետական սահմանները:
Տանը
Ֆիլմը դիտելուց հետո նոր տեղեկությունները շարադրիր քսան նախադասության սահմաններում: «Վիեննայի կոնգրեսը»/տեսաֆիլմ/
«Վիեննայի վեհաժողովը և Թալեյրանը»
«Վիեննայի վեհաժողովը և Մետեռնիխը»