Ուսումնասիրության մասնակիցները- 7-8-դ դասարանի սովորողներ
Ուսումնասիրության իրականացման ժամանակացույց- Նոյեմբերի 4-15
Ուսումնասիրության շրջանակը- Կրթական փոխանակումներ
Բովանդակությունը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, հեղինակային մանկավարժության 30 տարի
Ուսումնասիրության աղբյուրները` mskh.am, կրթահամալիրի ենթակայքեր, կրթահամալիրի սովորողներ, դասավանդողներ
- Մասնախմբի նախագծերի հաշվետվություն
- Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգ
- Կրթական փոխանակումների նախագծի մշակման և իրականացման կարգ
Մեթոդական բաժին
Վերոնշյալ խնդիրների լուծման և հետազոտության շրջանակներում սահմանված նպատակին
հասնելու համար կիրառվելու են քանակական հետազոտությունների հետևյալ մեթոդերը̀
- փաստաթղթերի վերլուծություն — կոնտենտ անալիզ
- քանակական հարցում
Աշխատանք խմբերում
Առաջին խումբ-Կրթական փոխանակումների քարտեզագրում /Աղբյուրները՝mskh.am, կրթահամալիրի ենթակայքեր, կրթահամալիրի սովորողներ, դասավանդողներ, Մասնախմբի նախագծերի հաշվետվություն/
Երկրորդ խումբ-Տաս նախագծերի ուսումնասիրություն, գնահատում որքանով են համապատասխանում Կրթական փոխանակումների նախագծի մշակման և իրականացման կարգին
Երրորդ խումբ-Հարցազրույցներ դասավանդողների, ծրագրի ղեկավարների հետ/
- Որոնք են կրթական փոխանակման երեք կարևոր բնորոշումները:
- Ներկայացնել, ձեր կարծիքով ,ամենահաջողված կրթական փոխանակման մասին:
- Ինչով են արդյունավետ կրթական փոխանակումները:
Չորրորդ խումբ-Կրթական փոխանակման իմ մասնակից լինելը
Արդյունքում կունենանք
Ֆոտոշարք, աուդիոնյութեր, տեսաֆիլմեր, պատումներ բլոգներում, քարտեզներ
Ամփոփում
Դավիթ Արտեմյան, 8-5դասարան, Հարցազրույց Ավագ դպրոցի դասավանդող Իրինա Ապոյանի հետ
Մարիա Ավետիսյան, Աննա 8-4 դասարան/տեսաֆիլմ/-Հանրային աուդիտ- Կրթական փոխանակումներ/
Անահիտ Վերմիշյան, 7-5 դասարան-Հանրաին աուդիտ- Կրթական փոխանակումներ
Դավիթ Սողոմոնյան, 7-5 դասարան-Հանրային աուդիտ-Կրթական փոխանակումներ
Մերի Երեմյան 8-5 դասարան/աուդիո ձայնագրություն/- Հանրային աուդիտ-Կրթական փոխանակումներ
Նանե Ժամհարյան , 7-5 դասարան- Հանրային աուդիտ-Կրթական փոխանակումներ
Տիգրան Գրիգորյան, 7-5 դասարան-Հարնային աուդիտ-Կրթական փոխանակումներ
Գոռ Մնացականյան, 7-5 դասարան-Հանրային աուդիտ-Կրթական փոխանակումներ