Առաջադրանք 1
Դասարանական -Հասարակության վերակառուցման հողափոխական ուղին /Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 21-22/
- Սահմանել հեղափոխություն հասկացությունը:
- Անգլիական բուրժուական հեղափոխություն
- Գրավոր ներկայացրու Օլիվեր Կրոմվելին, անգլիական հեղափոխությունում նրա դերը:
Տանը
- Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների կազմավորումը//Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 23-24/
- Ջ.Վաշինգտոնի դերը ԱՄՆ-ի կազմավորման գործում
Առաջադրանք 2
Դասարանական-/Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 20-31/
- Ներկայացնել, համեմատել 18-րդ դարի առաջին , երկրորդ կեսերի ժամանակագրությունը:
- Ներկայացնել նոր հասկացությունների բացատրությունները/
Տանը
Ֆրանսիական Մեծ հեղափոխությունը /Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 26-31/
Ներածություն
- Ֆրանսիական հեղափոխության պատճառները
- Ներկայացրու ֆրանսիական հեղափոխության փուլերը:
- 1789թ. Գլխավոր շտատներ
- Բաստիլի գրավում
- Ավատատիրության վերացումը Մարդու և քաղաքացու իրավունքների հռչակագիր, հռչակագրի արդիականությունը
- Կանանց դերը հեղափոխության ընթացքում
- Սահմանադրական միապետություն
- Քաղաքական ակումբների առաջացումը
- Արքայի փախուստը Վարեն
- Պիլնիցի հռչակագիրը և Թյուիլրիի գրավումը
- Առաջին հանրապետությունը
- Ռոբեսպիեռը և տեռորի իշխանությունը Դիրեկտորիա
Ամփոփում