Հունիսի 10-14 , հունիսի 17-21
Ճամբարի օրակարգ
09.00 — 10.00 առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
10.00 — 12.00
կրթական պարտեզի, միջավայրի խնամքի աշխատանքներ
հեղինակային ծրագրի մշակում-լրամշակում
(6-8 րդ դասարան, պատմություն)
12.00 — 12.30 ընդմիջում
12.30 — 14.00 խմբային, անհատական աշխատանքներ, մարզական, ինքնակրթություն
2019-2010ուս տարվա 6-8րդ դասարանների պատմություն առարկայի նախագծերի պատրաստում, քննարկում այլ դասավանդողների հետ:
Մարզական պարապմունքներ( Սեղանի թենիս):
Չորեքշաբթի օրերին՝ մանկավարժական ժողով:
Հեղինակային կրթական ծրագրով ուսումնական պարապմունքները՝ հունիսի 12
Հունիսի 25-27-«Ժայռ» մարզա-հայրենագիտական ճամբար. 25.06-27.06
Հունիսի 17-21
- միջավայրի խնամք, պարտիզապուրակային աշխատանք
- Գնահատումը Միջին դպրոցում՝ նախորդ տարվա ամփոփում, նոր առաջարկներ
- փառատոնի նախագծի նախապատրաստում, փառատոնային նախագծով աշխատանք սովորողների հետ, գործընկերների հետ, պատասխանատու՝ դասավանդողներ
- դպրոցի 2019-2020-ի ուսումնական օրացույց
- 2019-2020 ուսումնական տարվա ուսումնական ծանրաբեռնվածության, անհատական պլանի այլ բաղկացուցիչների քննարկում դպրոցի ղեկավարի հետ
- Ուսումնական փաթեթներ
- ծրագրային-մեթոդական փաթեթի ամառային մշակման նախագծեր. առաջարկությունների ներկայացում առարկայական խմբերում
ուսումնական նախագծեր, քննարկումներ - Չորեքշաբթի` մանկավարժական ժողով:
20.06.2019
Ճամբարի օրակարգ
Հունիսի 17- մասնակցում եմ 9-րդ դասարանցիների պատմության քննությանը
Հունիսի 18-Ճամփորդություն/«Քանդակագործության, ճարտարապետության, շրջակա միջավայրի միջազգային ամենամյա փառատոն». «Որպես մեր ազատության ազնվականների դաջվածքներ մի-մի…»
Հունիսի 21-Արշավ դեպի Ապարան Ճամփորդություն
Գնահատման նպատակները
Գնահատման հիմնական նպատակն է սովորողների գիտելիքների մակարդակի, կարողությունների և հմտությունների տիրապետման ստուգումը, ուսումնական գործընթացի արդյունավետությունը, ուսումնական որակի բացահայտումն ու վերահսկումը:
Կիսամյակային գնահատականները դրվում են բլոգային կատարված առաջադրանքների, նախագծային, ուսումնա-հետազոտական ճամբարների մասնակցության արդյունքում։Գնահատականի գոյացման բաղկացուցիչ են հանդիսանում բանավոր պատասխանները, ընթացիկ գրավոր աշխատանքները, կիսամյակային ամփոփիչ ստուգարքները:
Ամիսը մեկ անգամ ստուգում/անհատական մոտեցմամբ-բարձր գնահատականի դեպքում առաջադրանքը իր մեջ ներառում է օտար լեզուների կիրառում/
Սրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 8 միավորով և ստացվում է ըստ կատարած աշխատանքի թվային և որակական հատկանիշների (քանի աշխատանք, ինչպես է կատարված):Կիսամյակային գնահատականը ստացվում է որպես միջին թվաբանական:: 9 և 10 միավոր նշանակվում է սովորողի անհատական,կրթահամալիրային օրացույցի նախագծային,ստեղծագործական-հետազոտական աշխատանքների արդյունքում։
Գնահատման ռուբրիկի ստեղծում։