Posted in Մանկավարժական հունիսյան բաց ճամբար

Մանկավարժական հունիսյան բաց ճամբար

IMG_20190604_111455

Հունիսի  10-14 , հունիսի 17-21

Ճամբարի  օրակարգ

09.00 — 10.00   առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

10.00 — 12.00  

կրթական պարտեզի, միջավայրի խնամքի աշխատանքներ

հեղինակային ծրագրի մշակում-լրամշակում

(6-8 րդ դասարան, պատմություն)

12.00 — 12.30 ընդմիջում

12.30 — 14.00   խմբային, անհատական աշխատանքներ, մարզական, ինքնակրթություն

2019-2010ուս տարվա 6-8րդ դասարանների պատմություն առարկայի նախագծերի պատրաստում, քննարկում այլ դասավանդողների հետ:

Մարզական պարապմունքներ( Սեղանի թենիս):

Չորեքշաբթի օրերին՝ մանկավարժական ժողով:

Հեղինակային կրթական ծրագրով ուսումնական պարապմունքները՝ հունիսի 12

Հունիսի 25-27-«Ժայռ» մարզա-հայրենագիտական ճամբար. 25.06-27.06

Հունիսի 17-21

9։00-11։30՝ աշխատանք դպրոցներում
  • միջավայրի խնամք, պարտիզապուրակային աշխատանք
  • Գնահատումը Միջին դպրոցում՝ նախորդ տարվա ամփոփում, նոր առաջարկներ
  • փառատոնի նախագծի նախապատրաստում, փառատոնային նախագծով աշխատանք սովորողների հետ, գործընկերների հետ, պատասխանատու՝ դասավանդողներ
  • դպրոցի 2019-2020-ի ուսումնական օրացույց
  • 2019-2020 ուսումնական տարվա ուսումնական ծանրաբեռնվածության, անհատական պլանի այլ բաղկացուցիչների քննարկում դպրոցի ղեկավարի հետ
  • Ուսումնական փաթեթներ
11։30-12։00՝ ընդմիջում
12։00-13։30՝ աշխատանք Մայր դպրոցում. աշխատանքի պատրասխանատու՝ 2018-2019 ուստարվա մանկավարժության լաբորատորիաների, մասնագիտական խմբերի պատասխանատուներ
  • ծրագրային-մեթոդական փաթեթի ամառային մշակման նախագծեր. առաջարկությունների ներկայացում առարկայական խմբերում
    ուսումնական նախագծեր, քննարկումներ
  • Չորեքշաբթի` մանկավարժական ժողով:
13.30-14.30 մարզական ակումբներ, հեծանվավարություն

20.06.2019

 11:00-12:00-Մուտքի ճամբար՝ հետաքրքիր մաթեմատիկական խաղեր ջոմատի մասնակիցների հետ

Ճամբարի օրակարգ

Հունիսի 17- մասնակցում եմ 9-րդ դասարանցիների պատմության քննությանը

Հունիսի 18-Ճամփորդություն/«Քանդակագործության, ճարտարապետության, շրջակա միջավայրի միջազգային ամենամյա փառատոն». «Որպես մեր ազատության ազնվականների դաջվածքներ մի-մի…»

Հունիսի 21-Արշավ  դեպի Ապարան Ճամփորդություն

 

Գնահատման նպատակները

Գնահատման հիմնական նպատակն է սովորողների  գիտելիքների մակարդակի, կարողությունների և հմտությունների տիրապետման ստուգումը, ուսումնական գործընթացի արդյունավետությունը, ուսումնական որակի բացահայտումն ու վերահսկումը:

Կիսամյակային գնահատականները դրվում են բլոգային կատարված առաջադրանքների, նախագծային, ուսումնա-հետազոտական ճամբարների  մասնակցության արդյունքում։Գնահատականի գոյացման բաղկացուցիչ են հանդիսանում բանավոր պատասխանները, ընթացիկ գրավոր աշխատանքները, կիսամյակային ամփոփիչ ստուգարքները:

Ամիսը մեկ անգամ ստուգում/անհատական մոտեցմամբ-բարձր գնահատականի դեպքում առաջադրանքը իր մեջ ներառում է օտար լեզուների կիրառում/

Սրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 8 միավորով և ստացվում է ըստ կատարած աշխատանքի թվային և որակական հատկանիշների (քանի աշխատանք, ինչպես է կատարված):Կիսամյակային գնահատականը ստացվում է որպես միջին թվաբանական:: 9 և 10 միավոր նշանակվում է սովորողի անհատական,կրթահամալիրային օրացույցի նախագծային,ստեղծագործական-հետազոտական  աշխատանքների արդյունքում։

Գնահատման ռուբրիկի ստեղծում։

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s