Posted in Նախագծեր, Առաջադրանքներ 7-րդ դասարան

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծը մայիսի 13-17-ը

thumbnail_IMG_20190507_102500Այս նախագծին մասնակցում է ԵՊՀ-ի պատմության ֆակուլտետի ուսանողուհի Անի Նիկողոսյանը:Դասավանդումը իրականացվում է 7-4 դասարանում:Ստորև ներկայացնում եմ իր կազմած առաջադրանքները:Ճապոնիա

Կարգավիճակը – ինքնիշխան պետություն, կղզային պետություն և երկիր
Պետական լեզու- ճապոներեն
Մայրաքաղաքը- Տոկիո
Պետական կարգ- սահմանադրական միապետություն
Երկրի ղեկավար- Նարուհիտո
1. Թեմա . Սոցիալիստական և պետական կարգը վաղ ավատատիրական Ճապոնիայում
  • Ներկայացնել Ճապոնիայի սկզբնական անուններից Յամատո անվան ծագման պատմությունը:
  • Որ թվականին Յամատո տոհմի իշխանությունը անցավ Սոգա տոհմին և ինչու?:
  • Որ թագավորական և քրմական տոհմերը տապալեցին Սոգա տոհմի իշխանությունը? , (նշել թվականը):
  •  Ներկայացնել ‹‹Տայկայի հեղաշրջման›› արդյունքում կատարված ագրարային բարեփոխումները:
Մարկո Պոլո –Վենետիկցի ճանապարհորդ,Ճապոնիայի եվրոպական անվանումները սկիզբ են առնում նրանից
2. Թեմա .Քաղաքական պայքարի սրումը և 1868թ. Մեյձիի հեղափոխությունը
  •  Երբ և ովքեր ստիպեցի կայսր Մուցուհիտոյին ստորագրել հրովարտակ? , պատճառը ինչն էր?:
  •  Ներկայացնել ‹‹Մեյձիի հեղափոխության›› ժամանակ տեղի ունեցած բոլոր բարեփոխումներ:
Մեյձի կայսրը (1867-1912)
3. Թեմա. Տոկուգավայի ռեժիմի հաստատումը, կառավարման համակարգը
  • Ներկայացնել Տոկուգավայի Սյոգունատի հաստատումը, դասերը, կառավարման համակարգը: 
  • Տոկուգավա սյոգունը
4. Թեմա. Տերությունների ինտերվացիան Ճապոնիայում 1862-1864թթ.
  •  Ներկայացնել տերությունների իտերվացիան Ճապոնիայում 1862-1864 թվականների:
  •  Տալ սյոգուն և սամուրայ բառերի բացատրությւնը:
Նապոլեոն III

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s