Posted in Առաջադրանքներ 8-րդ դասարան

Ուսումնական երրորդ շրջան, առաջադրանք 8-րդ դասարան, դաս 14

загруженоԱռաջին խումբ/ նրանք ովքեր վերլուծում են հոդվածը/

Նախատեսվում է հանդիպում-քննարկում պատմական գիտությունների դոկտոր Հարություն Մարությանի հետ: Թեման` «Զոհի բարդույթի հաղթահարման ուղիները»

Երկրորդ խումբ / կատարում են հետազոտական աշխատանք/

Կատարել հետազոտական աշխատանք/ ընտրել թեմա, քաղաքական գործիչ/անհատ/ նշված  հատվածից. Համաշխարհային պատմություն , 8-րդ դասարան, դասագիրք, Էջ  83-125/

Օգնող գրականություն, համացանց

Գերմանիայի միավորումը

Օտտո ֆոն Բիսմարկ. 60 մեջբերում

Գ/Ֆ «Օտտո ֆոն Բիսմարկ»

Փ/Ֆ «Օտտո ֆոն Բիսմարկ. Գերմանական կայսրության հիմնադիրը»

Գերմանիայի և Իտալիայի միավորումը. ընդհանուրը և առանձնահատուկը

Փ/Ֆ «Ջուզեպպե Գարիբալդի»

Բալկանյան թերակղզու պետությունները XIX դարի վերջին և XX դարի սկզբին

Բալկանյան պատերազմներ. Առաջին աշխարհամարտի նախաբանը

1905-1911 թվականների պարսկական հեղափոխությունը

Հրաչիկ Սիմոնյան«1905-1912 թթ. պարսկական հեղափոխությունը և հայերը»

Երիտթուրքեր

1908 թ. երիտթուրքական հեղաշրջումը և խորհրդարանի ձևավորումը Օսմանյան կայսրությունում

ՀՅԴ-Երիտթուրքեր շփումներից. 1914, Կարին

Հեղափոխությունների պատմություն: Երիտթուրքեր

Սուն Յաթ Սեն

Փ/Ֆ «Ճապոնիան 1869-1912 թվականներին: Մեյձի դարաշրջան»

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s