
Թող գան, խնդրե՛մ, բոլո՜ր նրանք, ովքեր գիտեն
Փայլատակել կարմիր գինու թնդությունից.
Ուրախանալ և օտարի՛ խնդությունից,
Ովքեր գիտեն վիշտ ու ցավը ետ վանելու,
Կյանքում լավը և առողջը հավանելու,
Գեղեցիկը ու վսեմը դավանելու :
Պ. Սևակ
Գինին և խաղողը դարեր շարունակ մեծ տեղ զբաղեցնելով հասարակական , տնտեսական կենցաղում ՝հայոց հոգևոր ընկալումներում և պատկերացումներում վերածվել են արժեքաբանական բացառիկ չափանիշների, որի արձագանքները պահպանվել են մինչև այսօր:
Առանձնահատուկ «ճակատագիր» ունի գինին:Մարդու ֆիզիոլոգիական գոյատևման համար անհրաժեշտ միջոց չլինելով ՝ խմիչքի այս տեսակը, հասարակական կյանքի գրեթե բոլոր ոլորտները ներթափանցելու իր ունակությամբ, վեր է ածվել տարբեր հանրությունների ծիսատոնական , արժեքանշանային , գեղագիտական ,վարքագծային նորմերի անքակտելի մասի:
Համամարդկային ընդգրկում ստացած այս ֆենոմենն իր դրսևորումներն ունի հայոց ավանդական և ժամանակակից մշակույթում:
Մեր փոքրիկ ուսումնասիրությունները այս թեմայի շուրջ:
Առաջին մաս
Գոհար Արղության/8-րդ դասարան/
- « Գինին հայոց միջնադարյան իրավունքում»
- « Խաղողը և գինին հայկական միջնադարյան պատկերագրության մեջ»
- «Խաղողագործությունը և գինեգործությունը XIX-XX դարերում»
Հասմիկ Հակոբյան/8-րդ դասարան/
Երկրորդ մաս
Մարիամ Հովհաննիսյան/8-րդ դասարան/
- «Գինեգործությունը հին և միջնադարյան Հայաստանում»
- «Խաղողագործությունը և գինեգործությունը Հայաստանում 19-20-րդ դարերում»
Անի Մամիկոնյան/8-րդ դասարան/
Գոհար Արղության/ 8-րդ դասարան/
Հասմիկ Հակոբյան/ 8-րդ դասարան/
ԳԻՆԻՆ ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԱՌԱԾՆԵՐՈՒՄ ԵՎ ԱՍԱՑՎԱԾՔՆԵՐՈՒՄ